Duminică am participat la OMV Petrom Bucharest Half Marathon, la proba de 10,5 Km individual. A fost o zi perfectă pentru alergare, condițiile meteo fiind aproape perfecte. În aceste condiții am reușit să-mi depășesc recordul personal pe  10 km cu un minut, realizând un timp de 52 minute și să ocup o decentă, zic eu, poziție 283 din 2433 de participanți.

Aici puteți vedea câteva fotografii de la eveniment.

Nu ratez ocazia de a vă îndemna la o viață sportivă, ceea ce implică orice fel de mișcare fizică.

Sedentarismul și stresul sunt cei doi factori negativi care deosebesc generația actuală de cele precedente, factori ce tind să devină, cumulat, și principala cauză provocatoare de deces prematur.

Apropo, de la începutul anului am mers deja peste 1000 Km pe jos. În ritmul actual, am șanse să închei anul aproape de 3000. 🙂

Spor la sport!

 

 

Leave a Reply

