“MĂ NUMESC SEBASTIAN GHIȚĂ, AM 37 DE ANI ȘI DOI COPII…”

Așa și-a început deputatul cercetat penal, pledoaria în fața propriilor colegi.

Ascultând această introducere, primul lucru care mi-a trecut prin minte a fost “Vă las pe dvs să decideţi dacă începând de mâine voi putea sau nu să continui această procedură de adopţie alături de soţia mea şi dacă fiul meu va avea o familie”, declarație care-i aparține stimatului domn Rizea Cristian și pe care a folosit-o în același for legislativ, sau judecătoresc pentru că nu îi mai este foarte clară vocația.

Domnul Ghiță și-a sensibilizat colegii, pentru ca ulterior să-și mute discursul înspre ei. Iată că parlamentarii nu ne manipulează numai pe noi, se manipulează inclusiv între ei. Așa că domnul deputat le-a povestit despre cum, o forță ascunsă și rău intenționată, încearcă să semene frica printre parlamentari, dând câteva exemple de posesori de dosare, distrăgând atenția de la persoana domniei sale. Le-a mai spus și despre faptul că este hăituit de procurori, nu pentru că ar fi comis infracțiuni, ci pentru a face denunțuri împotriva fostului premier. Găsiți aici parte din discursul ținut în Camera Deputaților.

Tupeul hăituitului Ghiță, nu l-am mai întâlnit și în alte astfel de cazuri. Cel puțin este primul despre care jurnaliștii de la fața locului au relatat că a intenționat să intre în sala de ședințe a Biroului Permanent în timp ce acolo se numărau voturile ce-l priveau. Mai rămânea să-și pună gorilele lângă urnele de vot pentru a veghea la utilizarea bilei corecte.

Sunt de acord că este posibil ca în anumite cazuri precedente, măsura arestării preventive să nu fi fost necesară. Deși repet, arestarea preventivă este cerută de procuror, dar este, sau nu, încuviințată de un judecător. Dar dacă nici în cazul lui Sebastian Ghiță nu se impunea cercetarea în stare de arest, înseamnă că aceasta nu ar mai trebui permisă în nici un caz. Sebastian Ghiță este acuzat pentru că a intervenit pentru a influența anchete ce nu-l priveau în mod direct. Cu atât mai mult  va face asta  pentru a o zădărnici pe cea care-l vizează.

Vă las să vă delectați, la final cu declarația dată de proaspăt spălatul în mașina de spălat penali a Parlamentului României, Ghiță Sebastian. Cel a cărui menire pe lume este să creeze.  Să creeze, împreună cu ai lui și cu cei cu care muncește, grupuri infracționale de crimă organizată. A creat o rețea care și-a întins tentaculele prin toate structurile și instituțiile statului având scopul de a le acorda lui și apropiaților lui imunitate față de lege. Să creeze prejudicii statului. Statul de drept se pleacă. Trece Giță Sebastian, înalt demnitar. El care s-a născut să creeze, să se dezvolte, să muncească, să civilizeze și să ordoneze societatea.

“Cred că menirea, venirea oamenilor pe lume este să creeze, să muncească, să se dezvolte, nu să participe la dosare. Cu toată puterea o spun, eu nu m-am născut să fur, nu m-am născut să fac contracte cu statul din care să fur bani. M-am născut să creez, să mă dezvolt împreună cu ai mei și cu cei cu care muncesc și nu cred că acest lucru este un lucru de condamnat în România. Cred că trebuie să cumpănim cu atenție, cât de repede acuzăm doar de dragul unui urlet prelung pe televizoare, ăla-i hoț, ăla-i rău. Pe ăla să-l arestăm. Și pe ălalaltul. Mai multe arestări. Eu cred că trebuie să ajungem la situația la care societatea să se civilizeze, să se ordoneze. Poate că nu va fi treaba mea (îi stătea pe limbă, meritul meu), sau a generației mele, nu știu. Sunt convins că și alți oameni pot să facă lucrul ăsta și nu spun că eu aș fi cel chemat să fac orice. Dar intenționez să-mi văd liniștit de viața mea și cred că toți oamenii din România ar trebui lăsați să facă asta.”

 

Leave a Reply

