Statul iti returneaza in 5 ani banii pe care ti i-a luat cu japca dintr-o singura miscare.


03.03.2014

Statul de DREPT roman.

Acest asa numit, stat “de drept” roman a instituit cu ani in urma o taxa. Aceasta s-a dovedit a fi discriminatorie, chiar daca de-a lungul timpului i s-a dat o alta denumire, o alta forma si alte criterii de aplicare.

Tot mai multi cetateni, simtindu-se discriminati, au dat statul in judecata si au obtinut hotarari judecatoresti definitive favorabile.

Vazandu-se asaltat, statul roman vine si ii impune partii vatamate un program de restituire a taxei incasate ilegal, intr-un procent de 20%/an.

Deci, este drept ca eu, statul roman, in baza autoritatii cu care m-ai investit tu cetateanul, sa-ti interzic inmatricularea unui autoturism pana in momentul in care tu-mi vei fi platit integral o taxa declarata, la data la care ti-o cer, ilegala/discriminatorie. Daca tu ai timp, chef si resurse sa ma ataci in justitie, eu voi face de asa maniera incat sa fie la fel de drept ca eu sa nu te las sa te poti bucura de banii pe care ti-i datorez. Ti-i dau in acelasi cuantum in care mi i-ai dat tu, insa esalonat. Pe cinci ani. Nu contractual, ci dictatorial. Fara dobanzi, fara penalitati de intarziere. De ce? Pentru ca pot.

Acesta este modul in care inteleg eu sa-i umilesc pe cei care indraznesc sa ma conteste.

Si noi mai vorbim zilele acestea despre cat de nociv este statul imerialist rus.

http://www.promotor.ro/masini-noi/news/taxa-auto-restituire-in-5-ani-cu-20-pe-an-12179088

Leave a Reply

