Johannis va rupe ardealul


07.11.2014

Aici sunt de acord cu domnul Iohannis. Inca de cand am auzit aceasta aluzie, cum ca Iohannis intentioneaza sa “rupa” Transilvania de Romania pentru a o “vinde” Ungariei, desi Victor Ponta nu a declarat textual asta, am ridicat urmatoarea problema in cercurile mele de prieteni, acolo unde au fost persoane care au luat-o de buna.

Cum ar putea un presedinte al Romaniei, oricare ar fi acesta, in anul 2014, atunci cand manifestarea adversitatii fata de vecinii nostri este enorma, fara cea mai mica justificare din punctul meu de vedere, sa rupa regiuni din teritoriul tarii? La aceasta intrebare ar trebui sa raspunda domnul Ponta care arunca electoratului sau superficial tot felul de astfel de pastile ilogice si irationale. Prin ce mijloace s-a gandit domnia sa ca este realizabil acest “proiect”de tara?

“Cum poate cineva să vină în anul 2014 să afirme în faţa electoratului, în spaţiul public, că cineva vrea să rupă Ardealul sau să ducă la o învrăjbire a ardelenilor împotriva oltenilor? Păi, nu vă supăraţi, astea nu sunt afirmaţii politice, astea sunt cretinisme. Aşa ceva nu ai voie să spui”, a continuat el.

“Sunt lucruri care s-au afirmat eronat cândva la începutul anilor ’90 şi care au creat mari probleme. Or să vii în 2014, de dragul câtorva voturi, să spui astfel de lucruri, nu este admisibil. Eu nu numai că nu am afirmat niciodată aşa ceva, nici măcar prin gând nu mi-a trecut că cineva dintre politicieni poate să afirme aşa ceva”, a mai spus Iohannis.

http://www.gandul.info/politica/iohannis-despre-acuzatia-ca-ar-vrea-sa-rupa-ardealul-astea-nu-sunt-afirmatii-politice-ci-cretinisme-13506134

Leave a Reply

