Alin Bucur -“Zic „alţii v-o dă plină şi patru ani suferiţi, eu v-o dau goală şi încerc ca în patru ani să umplem””


06.02.2014

Citesc interviul acesta si mi se pare ireal. Aproape ca imi vine sa intreb daca este “pe bune” sau nu. Ma ustura ochii citind.

Alin Bucur -“Zic „alţii v-o dă plină şi patru ani suferiţi, eu v-o dau goală şi încerc ca în patru ani să umplem”” – asta e geniala. Deci, cel care “ia plasa” goala de la Alin Bucur, o face in dauna celei pline pe care ar fi putut-o primi de la un contracandidat si spera ca in patru ani, tanarul deputat sa i-o umple. Genial.

” Aici, în Parlament, n-ar trebui să ne certăm toată ziua, consider că ar trebui să fie o familie.”

In intreg interviul, aproape ca nu exista intrebare la care sa nu raspunda pe langa subiect ei. Spre exemplu, intrebat daca se considera un baiat de bani gata, acesta ne marturiseste ca tatal lui a muncit si munceste foarte mult, fapt pe care, in necunostinta de cauza, nu-l contestam. Cum poti explica neapartenenta ta la categoria baietilor de bani gata prin faptul ca tatal tau munceste mult?

“R: Vă consideraţi un băiat de bani gata?

AB: Nu mă consider. Tatăl meu a muncit şi munceşte foarte mult. Pleacă dimineaţa la ora şapte şi ajunge seara târziu acasă.”

In ceea ce priveste programul lui politic, acesta este ingradit de termeni precum: poate, incerc, am incercat, sper, voi incerca, usor-usor, credeam, sa mearga, sa construim, am distrus, o sa colaboram, imi fura altcineva ideea. Si nu in ultimul rand, din clipul electoral, ” o sa incercam sa v-ajutam, sa fie bine pentru toata lumea”.

Daca va incumetati sa urmariti clipul electoral aflat la baza articolului, la finalul acestuia, face singura afirmatie pentru care ar putea fi banuit ca este ancorat la realitate: “Sansa mea este speranta voastra”.

Da, aceasta este singura lui afirmatie care s-a adeverit. In timp ce teleormanenii s-au ales cu speranta, din nefericire pentru ei una desarta, el a primit de la ei sansa.

Sansa de a fi deputat in parlamentul Romaniei, o palarie mult prea mare pentru un cap atat de mic.

Din pacate, sunt nevoit sa repet, si nu sa “ma” repet, asa cum o face stimabilul domn deputat Alin Bucur, teleormanenii isi merita intr-o anumita masura soarta. Isi vand cu fiecare ocazie soarta pentru urmatoarii patru ani prea ieftin. Saracia acestui judet le blocheaza mintea in momentul in care le este vanturata prin fata, celebra plasa electorala. Cateodata nu realizeaza nici macar faptul ca plasa primita este goala si ca vidul din ea reprezinta pretul cu care si-au vandut inca patru ani din viata.

http://adevarul.ro/news/politica/serial-parlamentarul-nu-stie-numele-partidului-parte-eu-calitate-bun-suflet-1_52efc794c7b855ff560adfd6/index.html

Leave a Reply

