Suspect de serviciu


15.08.2012

Am ascultat azi, pe aceasta tema, emisiunea lui Moise Guran de la Europa FM.

Atata ipocrizie ca a sustinatorilor lui Traian Basescu nu am auzit de mult. Brusc, niciunul dintre ei nu se simtea lezat de procurorii veniti sa usa sa-l interogheze pe tema votului. Le-ar fi oferit chiar si cate o cafea. Am auzit de cateva ori ” daca nu am nimic de ascuns de ce sa ma tem? Ce as putea avea impotriva?”

Astfel, toti isi bagau sub pres “prezumtia de nevinovatie”. Uitau conationalii nostrii ce-i aia demnitate umana.

Invit organele de ancheta, ca de acum, sa mearga si sa-i chestioneze pe stimabilii ori de cate ori exista cate o infractiune pe rol, furt, talharie, viol, crima, evaziune, etc. Concetatenii nostrii onesti, nu vor fi deranjati sa raspunda la intrebarile anchetatorilor.

Statutul de “suspect de serviciu” li se pare corect.

Personal, nu tolerez nici macar ca la iesirea dintr-un hipermarket sa mi se uite cineva in bagaj. Inseamna ca am fost etichetat drept hot. Dar sa mai vina si procurorii la mine fara motiv.

http://www.gandul.info/puterea-gandului/stimati-procurori-opriti-anchetarea-simplilor-votanti-9948294

Leave a Reply

