Odraslele politicienilor, numai bune de a urma exemplul parintilor lor


26.10.2012

Lecturand articolul, am tot gasit o multime de opinii ce merita evidentiate, insa asta mi se pare de departe cea mai amuzanta: “Ori acum, ori mai târziu. Noi nu am făcut politică în casă. Eu mi-am făcut business-urile mele, sunt pe picioarele mele. Evident că voi pierde bani în politică. Nu poate politica să-ţi dea un nivel de trai. Şi totuşi încerc. Afacerile normal că le păstrez, n-am contracte cu statul. Câţi bani voi investi în campanie nu pot să vă zic, nu ştiu încă, dar nu voi cumpăra voturi, de asta vă asigur”, spune Anghel jr.

Cu atentie deosebita asupra propozitiei : ” Nu poate politica sa-ti dea un nivel de trai.”

O fi ea politica arta de a face un neadevar sa para adevar, insa cei mai in varsta o faceau cu ceva mai mult stil.

Pe modelul EBA in PE, ocazie cu care am auzit multi cetateni spunand: ” E tanara, trebuie sa-i dam si ei o sansa”, fara ca sustinatorii acestei idei sa realizeze ca lor/copiilor lor, nu le-a dat nimeni o sansa doar pentru ca sunt tineri, sunt ferm convins ca electoratul va fi pacalit si de acesti “tineri extrem de dotati”.

Ce-i face pe ei sa fie speciali, diferiti de noi ceilalti?

Au un element comun intre ei, element pe care noi nu-l impartasim.

Fiecare dintre ei are un tata, sot cu bani/pozitie/influenta.

Calitatile de politician / administrator / manager / legiuitor, reies categoric din declaratiile parintilor care, intre noi fie vorba, nu sunt subiective. Ce motiv ar avea?

http://www.gandul.info/politica/parlamentul-baietilor-lui-tata-politician-senior-puteam-sa-i-fac-un-bar-dar-are-inclinatii-politice-juniorul-n-am-inteles-legatura-pe-care-oamenii-o-fac-intre-mine-si-tatal-meu-10252272

Leave a Reply

